loading...
مجله مکران
دستگاه دفع حشرات و موش ریدکس پلاس
دستگاه دفع حشرات و موش
آیا از حشرات و حیوانات موذی اطرافتان خسته شده اید؟؟
انبار آشپزخانه و درو دیوارهای اتاقهای خانه تان لانه و جولانگاه موجودات موذی شده؟
آیا میخواهید برای همیشه خانه ای پاک از این موجودات داشته باشید؟
دستگاه جدید ریدکس پلاس را به شما معرفی می کنیم که در عرصه نبرد با موجودات موزی از قبیل سوسک، موش، پشه و ... انقلابی به پا کرده است. کافیست آنرا به پریز برق بزنید تا با ارسال پالس های دیجیتال در شبکه سیم کشی ساختمان همه موجودات موزی را فراری دهد.
عملکرد این دستگاه فوق العاده ساده بوده و فقط کافیست دستگاه را به پریز برق وصل کرده و بدون هیچ خطر و آثار سوء جانبی برای همیشه از شر موش، سوسک، پشه، مورچه و عنکبوت در منزل خود راحت شوید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 29,000تومانخرید پستی دستگاه دفع حشرات و موش
mortza بازدید : 56 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

در اولین نگاه، وقتی عکس ها را در اینستاگرام مشاهده می کنید، ممکن است تصور کنید به تصاویری از ثروتمندان کشورهای عرب خلیج فارس برخورده اید و یا شاید هم امارات متحده عربی. ممکن است منطقه را صحیح تشخیص داده باشید اما کشور را اشتباه تشخیص دادید چراکه آن کشور ایران است نه یک کشور عرب. با مراجعه به برخی اکانت ها در اینستاگرام با تصاویر پسران و دختران قشر مرفه ایران یا یک درصدی های تهران مواجه می شوید.

mortza بازدید : 48 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

جنایت در عـروسی کام میهمـــانان را تلخ کرد و همه وحشــت زده بــه خانه هـــایشان بازگشتند. نوجوان 17 ساله ای که با دوستان خود به مجلس عروسی رفته بود با دونفر از میهمانان درگیر شد و بر اثر اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست داد.

mortza بازدید : 44 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

قبیله لوهیا در غرب کنیا سنت عجیبی برای ختنه کردن جمعی پسر بچه ها دارد. همه ساله در ماه آگوست (مرداد) مردم قبیله لوهیا خود را برای یک جشن سه روزه برای ختنه کردن پسران 11 تا 13 ساله آماده می کنند. پسران پس از ختنه رسما در قبیله به عنوان بزرگسال به حساب می آیند. در این سنت ختنه سه روزه دو روز نخست به جشن و پایکوبی اختصاص دارد و در روز سوم پسر بچه ها ختنه می شوند. انجام سنت ختنه در این قبیله به

mortza بازدید : 56 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

فیلم برداری این فیلم با عنوان موقت آموزگار مدتی است که در دره خوش منظره ورزاب در شمال شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. ناصر سعیداف کارگردان و تهیه کننده این فیلم است. در این فیلم هنرپیشه های تاجیک و ایرانی حضور دارند و حتی بخشی از عوامل این فیلم از جمله صدابردار و طراح گریم از ایرانیان هستند. اسم موقت فیلم جدید استودیوی تاجیک فیلم، معلم یا آموزگار است و داستان آن را صفر حقداد،

mortza بازدید : 55 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

رئیس جمهور روسیه در سفر اخیر روحانی به این کشور یک هدیه ویژه به وی داد. پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور در صفحه فیس بوک خود نوشت: دیدار عصر دوشنبه 7 مهر 93 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با دکتر روحانی که بعد از نشست موفق سران ساحلی دریای خزر در آستاراخان روسیه برگزار شد بسیار صمیمی بود. چهار دیدار دو رئیس جمهور طی یکسال، نشان از شتابی دارد که دو کشور بزرگ و همسایه برای توسعه

mortza بازدید : 42 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از جمع آوری سالانه 1000 میلیارد تومان جرایم رانندگی در کشور خبر داد.سردار اسکندر مومنی 20 شهریورماه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، به ظرفیت عظیم گردشگری در این استان اشاره و گفت: این استان قطب گردشگری کشور محسوب می شود بر همین اساس ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده های این استان به ویژه در مناطق کوهستانی یک امر بسیار صروری و اجتناب ناپذیر است.

mortza بازدید : 99 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

پیشرفت در صنعت رباتیک تا به جایی رسیده که الان بعضی ربات ها قادرند با انسان ها حرف بزنند یا اینکه هیجانات انسان ها را بخوانند. الان در موزه ی ملی علوم و ابتکارات نوظهور در توکیو دو ربات قرار داده شده اند که بسیار شبیه انسان هستند و به عنوان سخنگو و راهنمای علمی در آنجا مشغول به کار شده اند. این ربات ها هم از لحاظ ظاهری و از لحاظ حرکتی شبیه ترین در نوع خود به انسان هستند.

mortza بازدید : 56 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

حرکت جالب داور کره ای در مسابقات کبدی، با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود. در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، در یک صحنه هندی ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند. این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود. در همین لحظه داور کره ای بازی در حرکتی جالب کت خودش را در آورد و روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه اش را سرش کند.

ابزار وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 398
  • بازدید سال : 3,686
  • بازدید کلی : 22,934