loading...
مجله مکران
دستگاه دفع حشرات و موش ریدکس پلاس
دستگاه دفع حشرات و موش
آیا از حشرات و حیوانات موذی اطرافتان خسته شده اید؟؟
انبار آشپزخانه و درو دیوارهای اتاقهای خانه تان لانه و جولانگاه موجودات موذی شده؟
آیا میخواهید برای همیشه خانه ای پاک از این موجودات داشته باشید؟
دستگاه جدید ریدکس پلاس را به شما معرفی می کنیم که در عرصه نبرد با موجودات موزی از قبیل سوسک، موش، پشه و ... انقلابی به پا کرده است. کافیست آنرا به پریز برق بزنید تا با ارسال پالس های دیجیتال در شبکه سیم کشی ساختمان همه موجودات موزی را فراری دهد.
عملکرد این دستگاه فوق العاده ساده بوده و فقط کافیست دستگاه را به پریز برق وصل کرده و بدون هیچ خطر و آثار سوء جانبی برای همیشه از شر موش، سوسک، پشه، مورچه و عنکبوت در منزل خود راحت شوید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 29,000تومانخرید پستی دستگاه دفع حشرات و موش
mortza بازدید : 83 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (1)

یک بازی فوق‌العاده مسابقه اتومبیلرانی جنگی است که دارای گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیز می‌باشد. استفاه از سنسور شتاب‌سنج برای فرمان‌دادن به ماشین تجربه رانندگی واقع‌گرایانه‌تری را به شما ارائه می‌کند.

mortza بازدید : 516 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار پیام رسان وایبر Viber برای سیستم عامل سیمبین و پلتفرم جاوا، بسیاری از کاربران رسانه جوان موبایل طی درخواست های مکرر درخواست برنامه های تماس رایگان همانند واتس آپ یا لاین را از ما داشته اند. ما نیز امروز تصمیم به معرفی نسخه سیمبین و جاوا برنامه وایبر گرفته ایم تا پاسخگوی نیاز های شما کاربران عزیز باشد. برنامه وایبر هم مانند سایر نرم افزار های پیام رسان به کمک شبکه های اینترنتی امکان انتقال اطلاعات و مکالمه را برای شما مهیا می سازد.

mortza بازدید : 73 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 سری بازی های مسابقات رالی از جمله بازی هایی بوده که در زمینه ی ورزشی طرفداران بسیاری داشته , بازی هیجان انگیز Rally 3D Evolution نیز یکی از این مجموعه ی بزرگ محسوب می شود. این بازی در سال 2006 توسط شرکت Falcon Mobile Inc برای گوشی های موبایل عرضه شده است

mortza بازدید : 60 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 قورباغه ی دیوانه ( Crazy Frog ) شخصیتی بسیار جالب و خنده دار بوده که از آن چندین انمیمیشن کوتاه و سپس بازی های مختلفی ساخته شد و از محبوبیت نسبی نیز برخوردار می باشد. این شخصیت از سال 1997 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 2006 آن را به اتمام رساند.

mortza بازدید : 67 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Modern Combat 4 Zero Hour یا جنگ مدرن نام بازی هیجان انگیز و جذابی بوده که طی چند ماه اخیر توانست محبوبیت بسیاری در میان بازی های موبایل و هم چنین PC کسب کند. این بازی که توسط شرکت معروف Gameloft تولی شده , دارای سبکی دو بعدی و اکشن به همراه ده ها مرحله ی متنوع در محیط های مختلف است.

mortza بازدید : 61 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Warcraft 3 نام آشنایی برای افرادی بوده که در گیم نت ها و به صورت شبکه و حتی اینترنتی آن را تجربه کرده اند و به نوعی از دسته بازی های اعتیاد آور محسوب می شود. پس از موفقیت کم سابقه ای بازی وارکرافت , شرکت سازنده بر این شد تا نسخ مختلفی برای سیستم عامل های متفاوت عرضه کند

mortza بازدید : 47 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Worms Forest Under Siege عنوان نه چندان جدید ولی جذاب یکی از سری بازی های Worms یا همان کرم ها بوده که سال ها پیش توسط شرکت SEGA برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا عرضه شده است. کاربران در این بازی مدیریت تیمی از کرم ها را برعهده خواهند داشت و باید با گروه دیگر مبارزه کنند. این مبارزات با استفاده از سلاح ها و ابزارهای جنگی مختلف انجام می شود

mortza بازدید : 273 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ghost Rider نام بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک موتور سواری بوده که که توسط شرکت Gamezone برای سیستم عامل جاوا در 2007 عرضه شده است. شخصیت های این بازی از قیلم معروف روح سوار الهام گرفته اند و بر اساس این قبلم ساخته شده اند.

ابزار وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 3,677
  • بازدید کلی : 22,925